مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-07بين الملل

روز قدس| مروری بر هفتاد سال جنایات صهیونیست ها


حقوق مردم فلسطین بیش از هفتاد سال است که زیر چکمه های رژیم نامشروع صهیونیستی له می شود و این رژیم در مدت مذکور وحشیانه ترین جنایت ها را علیه این مردم مرتکب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امام خمینی (ره) 13 رمضان  1399 ه.

ق (16 مرداد 1358ه.

ش) در پیامی خطاب به مسلمانان ایران و جهان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند و هر ساله به همین مناسبت در ایران و بسیاری از کشورهای جهان مراسمی گسترده در حمایت از قدس و آرمان فلسطین برگزار می شود.

در این گزارش به بهانه فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد روز قدس به مشهورترین جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین پرداخته شده است.

کشتار دیر یاسین در بامداد روز نهم آوریل سال 1948 نیروهای موسوم به آرگون رژیم صهیونیستی از مناطق شرق و جنوب وارد روستای دیر یاسین و نیروهای اشتیرن نیز از قسمت شمال وارد این روستا شدند و بدین گونه روستا از هر طرفی بجز طرف غربی به محاصره درآمد.

ساکنان روستا که همگی در خواب بودند با این اقدام غافلگیر شدند؛ آنها در ابتدا به مقابله با صهیونیست ها پرداختند که این امر منجر به هلاکت 4 تن از مهاجمان و سرپوش نهادن بر جنایت های خود بستند.

    جنایت کفر قاسم بیش از نیم قرن از زمانی که نیروهای صهیونیستی در روستای فلسطینی کفرقاسم 47نفر از جمله زنان و کودکان را به ضرب گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس| مروری بر هفتاد سال جنایات صهیونیست ها

روز قدس| مروری بر هفتاد سال جنایات صهیونیست ها